Veronica Johansson Atoui – Customer Service

I ungefär 10 år har jag arbetat på NMC. Min resa på NMC började med ett mammavikariat på kundservice. Jag blev direkt välkomnad till teamet och trivs med både arbetsuppgifter och mina kollegor. När mammaledigheten var över blev jag erbjuden möjligheten att fortsätta min anställning på NMC som innesäljare för Norge. Självklart sa jag ja! När Norge-verksamheten skulle flytta till Kinnahult erbjöds jag att gå tillbaka till kundservice och där har jag varit sedan dess.

Jag är nu ansvarig för kundservice. Jag gick humanistisk linje på gymnasiet och har senare genomfört en internationell chefssekreterarutbildning i Stockholm, Brighton och München, med fokus på engelskt och tyskt affärsspråk. Jag har också tagit separata kurser i juridik och marknadsföring. Efter några år i arbetslivet bestämde jag mig för att förverkliga min dröm att gå på teaterskola i USA. Jag blev antagen till CSULB i Kalifornien med Acting som Major. Jag har lärt mig så mycket om mig själv genom att spela teater och skulle önska att alla provade på det någon gång i livet.

Anledningen att jag älskar att jobba på NMC är bl a på grund av det fantastiska team vi är och så har vi ju de bästa kunderna så klart.

Den viktigaste egenskapen för att göra ett bra jobb i min nuvarande position är att gilla att hantera många uppgifter samtidigt.

Kolla in dessa också
till artiklar

Hållbarhet och Hållbar Utveckling i Centrum för Vår Verksamhet

Hållbar utveckling och ansvar är i centrum för vår verksamhet och vi har åtagit oss att agera därefter genom att ...
LÄS MER

Säljseminarium 2024

Vi hävdar att vi är det ledande cellplastföretaget i Norden. Hur motiverar vi detta påstående? NMC Cellfoam-enheten är verksam i ...
LÄS MER

NMC Cellfoam som en främjare av HVAC-branschen

Vi är en stark produktutvecklingsorganisation som kan erbjuda högkvalitativa lösningar av cellplast och materialrekommendationer för att möta kundens behov. Vi deltar aktivt i kundens produktutveckling ...
LÄS MER
Scroll to Top